Saç Ekimi İşlemi Acısız Ve Ağrısız

Günümüzde çoğunlukla erkekler tarafından tercih edilen saç ekimi operasyonları, birçok insana umut ışığı olmaktadır. Bununla birlikte, saç ekimi yaptıracak kişilerin, cevabını en merak ettiği sorulardan biri “saç ekimi işlemi ağrılı mıdır?” sorusudur.

Günümüzde gelişmiş olan lokal anestezi ilaçları ile tamamen saç ekimi işlemi acısız ve  ağrısız olarak yapılabilmektedir. Böylelikle saç ekimi işlemi acısız ve ağrısız olarak yapıldığından konforlu bir işlemdir.

Saç ekimi işlemi acısız ve ağrısız bir şekilde yapmak  için günümüzde birçok ameliyatta başarıyla uygulanan lokal anestezi kullanılır. Bu sayede, hasta ekim esnasında hiçbir şekilde acı hissetmez. Lokal anestezinin bir diğer avantajı ise, operasyon esnasında sizi uyutmamasıdır. Şöyle ki, doktorunuz saç köklerinizi ekerken, siz de televizyon izleyerek zaman geçirebilirsiniz.

Saç ekimi bir kalp veya beyin gibi ağır geçen bir operasyon değildir. Bu yüzden saç ekimi işlemi acısız ve ağrısız olarak gerçekleştirilir içiniz rahat olsun. Operasyon sonrasında bazı ufak tefek ağrılar olabilmektedir. Ancak oluşabilecek bu ağrılar yok denecek kadar azdır diyebiliriz. Abartılacak seviyede yaşanmayan bu seviyedeki ağrıları, doktorunuzun önereceği hafif ağrı kesicilerle rahatlıkla atlatabilirsiniz. Saç ekimi yaptıran kişilerin çoğunluğu operasyon sonrasında ağrı hissetmediklerini belirtmişlerdir. Az bir kısmı ise hafif ağrılar oluştuğunu ancak ağrı kesicilerle bu ağrıların kaybolduğunu söylemişlerdir.