Saç Ekiminin Önemi

Günümüzde insan saçı; çeşitli nedenlerle azalmakta, dökülmekte ve yıpranmaktadır. Fiziksel, biyolojik ve çevresel faktörler buna neden olmaktadır. Saç ekimi, diğer ülkelerde olduğu kadar ülkemizde de çok revaçta olan sağlık hizmetidir. Özellikle son yıllarda olan gelişmeler, insanlara hem uygun ücretle hem de steril alan bakımından saç ekme hizmeti oldukça avantajlıdır. İnsanlar, bir ya da iki seans içinde sağlıklı ve gür saçlara sahip olabilmektedir. Saç diktirme olarak da bilinen bu işlemi talep edenler erkek ya da bayan olabilir.

İnsanlar, saç konusunda çok hassas oldukları için; çeşitli bilgi bankalarına başvururlar. Özellikle saç ektirme işlemi öncesinde yakın çevreden bilgi alındığı gibi, İnternet ortamından da bilgi alınabilir. Herkes en iyi saç ekim merkezi ne ulaşmak, dolgun ve gür saçlara kavuşmak ister. Doktorun becerisi, daha önce yapmış olduğu saç ekimi operasyonları doktor seçimi esnasında oldukça önem arz etmektedir. Bunun yanı sıra, hastanenin steril ortama sahip olması, hastaya verilecek anestezi tekniği, fue ya da fut olarak ikiye ayrılan bu cerrahi işlemin iyi bilinmesi gerekmektedir.

Saç Ekimi Neden Önemlidir?

Çeşitli hastanelerde saç ekimi yapılabildiği gibi, merdiven altı diye tabir edilen yerlerde de saç ekim operasyonları yapılabilir. Bu bakımdan bu işlemin hastane ortamında yapılması çok önemlidir. Çünkü hastane ortamında yapılan herhangi bir işlem sonucunda, oluşacak komplikasyonun önüne geçmek olasıdır. Anında müdahale ile hastaya en uygun işlem yapılarak olası risklerin önüne geçilebilir.

Bunu ancak en iyi saç ekim merkezi yapabilir. Saçların ekim yönü de oldukça önemlidir. Yukarı bakan saçlar olduğu kadar, sağa ve sola bakması gerek saç kökleri de vardır. İyi bir hekim, saç ekimi yaparken; saçın şekline ve tipine göre, en uygun yere saç ekme yaparak hastayı mutlu edebilir. Bunun dışında hastaya yapılan ekimlerde, mutsuz sonuçlar da alınabilir. Bazı hekimler, saç ekimine garanti verebilmekte, istenilen sonucun alınamadığı durumlarda ikinci bir seansı ücretsiz yapabilmektedir. Bu durumu, hekim ile ilk başta konuşmak, sonradan sıkıntı yaşamamak adına saç ekme öncesi oldukça önemlidir.

Gür ve uzun saçlara sahip olmak adına bu işi yapan yerler ve yapan kişiler hakkında bilgi sahibi olunması gerekmektedir. Kişi önce doktorun daha önce yaptığı operasyonları görmeli, daha sonra hastane ortamını görmelidir. Bu yüzden en iyi saç ekim merkezi bulmak kişinin yararına olur.